Wielka Fabularna Wymiana Kompozytu II – zapowiedź pierwsza

W drugiej edycji Wielkiej Fabularnej Wymiany Kompozytu uczestnikom przyjdzie zmierzyć się z przejmującym chłodem dalekiej Smutberii. W walce o czarne złoto i alpaki smutberyjskie wielu wspaniałych graczy straci swoje Airsoftowe życie.

winter sniper

Wielka Fabularna Wymiana Kompozytu to całodniowy LARP ASG, w czasie którego gracze stają po dwóch stronach fikcyjnego konfliktu, w zmyślonym państwie. Dodatkowo smaczku całej imprezie dodają organizatorzy, skupieni w siłach neutralnych, które można wynająć do pomocy za fikcyjną walutę lub wywołać z nimi krwawy spór.

Relacja z poprzedniej WFWK

Tym razem straszliwa wojna o surowce wybuchnie pomiędzy korporacją „Fransgaz” wspieraną przez najemników i wojska rodzimej Białoflagii, a Bardzo Źle Prosperującym Państwem (BZPP), na którego terenie Fransgaz nielegalnie wydobywa ropę. W ogniu walk dodatkowo miejscowi postanowią powstać przeciwko BZPP i stworzyć na Smutberii własne państwo: Królestwo Hamburgerii z Wanią Iwanowiczem Pikselowem  na czele.

szyb naftowy

Zadania dla wojsk Fransgazu:
1. Utrzymać rafinerię ropy naftowej. Czas: 60 minut.
2. Przedostać się do strefy zrzutu po zaopatrzenie. Czas: 30 minut.
3. Wykraść z pałacu Króla Hamburgerii dzieło sztuki i niezniszczone przewieźć je do swojej    bazy. Czas: 60 minut.
4. Zaatakować główne zgrupowanie wojsk BZPP i zdobyć sztandar. Czas: 60 minut.
5. Nawiązać rokowania pokojowe z królem Hamburgerii i BZPP. W razie potrzeby oddać sztandar przeciwnika i dzieło sztuki. W ten sposób zdobyć czas na przygotowanie i zjedzenie obiadu. Czas trwania: 30 minut.
6. Utrzymać pokój i zjeść obiad. Czas trwania: 60 minut.
7. Zdobyć pałac Królestwa Hamburgerii i porwać króla. Utrzymać pałac przez 30 minut.

Zadania dla wojsk BZPP:
1. Zdobyć i wysadzić rafinerię ropy naftowej. Przed wysadzeniem znaleźć zdjęcia alpak    smutberyjskich. Czas: 60 minut.
2. Przedostać się do strefy zrzutu po zaopatrzenie. Czas: 30 minut.
3. Wykraść z konwoju Hamburgerii dzieło sztuki i niezniszczone przewieźć je do swojej    bazy. Czas: 60 minut.
4. Bronić głównej bazy wojsk BZPP i utrzymać sztandar. Czas: 60 minut.
5. Nawiązać rokowania pokojowe z królem Hamburgerii i Fransgazem. W razie potrzeby oddać alpaki przeciwnika i dzieło sztuki. W ten sposób zdobyć czas na przygotowanie i zjedzenie obiadu. Czas trwania: 30 minut.
6. Utrzymać pokój i zjeść obiad. Czas trwania: 60 minut.
7. Zdobyć pałac Królestwa Hamburgerii i porwać króla. Utrzymać pałac przez 30 minut.

Królestwo Hamburgerii będzie obsadzone przez organizatorów i wyselekcjonowanych ochotników.

alpaca-84477_640Alpaka Smutberyjska

Dress code

Fransgaz i białoflagowcy
– mundury w klasyczne łaty (przykłady poniżej),
French_Centre_Europe_camowoodlandWZ.93_Pantera

– najemnicy gardzą ochroną głowy, za to lubią mieć na sobie kominiarki/ czapki wszelkiego typu,
– bonusowe punkty szpanu za naszywki z Jolly Rogerem.

BZPP
– mundury „w kropki” (jak to mówi moja trzyletnia siostra) i wszelkie piksele, poza Marpatem,
Multicam_patternFlecktarn_patternUCP_pattern

– wszelkie typy hełmów dozwolone,
– dodatkowe punkty za naszywki z dziewczynami.

Królestwo Hamburgerii
-mundury w Marpacie,
eddy2MARPAT_woodland_pattern

– hełmy ok, ale czapki uszanki jeszcze bardziej okej.

Mechanika gry

W potyczkach między zadaniami i zadaniach nie wyróżnionych niżej, każdy gracz ma dwa życia, tyle że by zyskać drugie życie musi go opatrzyć inny gracz z tej samej ekipy.

W zadaniach nr. 1 i 4. broniący mają 3 życia odnawiane w ten sam sposób co przy pozostałych punktach, a atakujący grają z dwoma życiami.

Ograniczenia efpeesów obowiązują tylko w budynkach, a w polu jedynym ograniczeniem jest zdrowy rozsądek. Do zabudowań można wbijać mając giwerę poniżej 450 fps.

UWAGA! 

Strona Królestwa Hamburgerii będzie posiadać paru pro-uber-koksmadosów opancerzonych że ojacie, których można zabić tylko strzałem z granatnika lub zasypywaniem ich kompozytem tak długo, aż zacznie im się nudzić. Mają oni tylko jedno życie na każdą potyczkę i poznacie ich po tym, że będą mieli rozbudowane kamizelki kuloodporne i żółtą taśmę z podpisem „badass” dookoła hełmu. Pro-uber-koksmandosi nie mogą biegać.

jesus-approved-thumb
Kwestia żarła:
Każdy mota sobie szamę we własnym zakresie, uwzględnijcie obiadek.

Impreza prawdopodobnie odbędzie się na poligonie Sołtysowice we Wrocławiu, w godzinach 8-15, a zbierzemy się na „Białym” w niedzielę 7.12.2014.

W razie pytań piszcie na blogowego maila.

Patroni projektu WFWK:
108WDS

blogniewidzialnych.wordpress.com


Spodobał Ci się ten wpis? Udostępnij go na Facebooku!

Polub nas na Facebooku i obserwuj na instagramie, by nie przegapić kolejnych wpisów.

Reklamy

Informacje o czlowiekktorybylczolgiem

przyszły reporter (jak się uda), pasjonat historii i dusza towarzystwa. Uwielbia wszystko, co związane z militariami, godzinami może mówić o czołgach. Ma głowę pełną pomysłów, które stara się na bieżąco zrealizować. Uwielbia lasy, chciałby kiedyś sobie kupić jeden i nigdy z niego nie wychodzić. Gdyby nie było to niepoprawne społecznie obrósłby mchem i został drzewem. Zawsze nosi ze sobą apteczkę pierwszej pomocy i śpiewa pod prysznicem.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wielka Fabularna Wymiana Kompozytu i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Wielka Fabularna Wymiana Kompozytu II – zapowiedź pierwsza

  1. Pingback: Blog Niewidzialnych ma już pół roku! | Blog Niewidzialnych

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s